AGROPROFI.PL
Parsów 41
74-202 Bielice
tel. komórkowy:
791 261 220
tel. stacjonarny:
91 469-44-04
e-mail: handlowy@agroprofi.pl
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiany jest dokument zakupu - paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne. Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie. Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Jak określić umiejscowienie szyby w kabinie pojazdu?
Często zastanawiamy się, kupując szybę, jak określić umiejscowienie szyby w ciągniku rolniczym bądź maszynie budowlanej. Czy jest prawa czy lewa? Nic prostszego – po prostu określamy to, siedząc za kierownicą pojazdu, przodem do kierunku jazdy. Szyby po naszej prawej stronie to szyby prawe, natomiast szyby po naszej lewej stronie to szyby lewe.
Jaki kolor szyby dobrać do mojego ciągnika?
Odpowiadając na to pytanie należy ustalić jaki kolor szyb jest zamontowany w ciągniku. Najlepiej zrobić to przykładając białą kartkę od wewnętrznej strony szyby (innej niż przednia) i ocenić z zewnątrz pojazdu. Jeżeli nie widać różnicy pomiędzy szybą a kartką, to znaczy że mamy szyby bezbarwne. W przypadku, gdy widoczna jest na kartce lekka poświata zieleni lub brązu, to kupujemy szybę, która ma w opisie zielona lub brązowa.
Czy mogę zamontować zamiennie szybę lewą z prawą?
W przypadku gdy posiadamy szyby płaskie istnieje możliwość zamiany szyby prawej na lewą i odwrotnie, pod warunkiem, że szyba jest bez sitodruku i zgadza się umiejscowienie otworów. Jeżeli szyby są gięte, taka możliwość będzie wykluczona. Na stronie Agroprofi.pl mamy dokładnie opisane, czy szyba jest prawa czy lewa, dlatego kupując u nas otrzymają Państwo taką szybę jaka jest potrzebna.
Dlaczego na szybach do ciągników rolniczych jest sitodruk?
Wykonanie sitodruku jest procesem, polegającym na nałożeniu na szybę powłoki ceramicznej, która podlegała następnie hartowaniu. Głównym zadaniem sitodruku była ochrona kleju przed działaniem promieni słonecznych oraz kwestie estetyczne (brak widocznego miejsca klejenia). Obecnie produkowane kleje do szyb posiadają składniki odporne na działanie promieni słonecznych, jednakże montując szybę do naszego pojazdu oprócz funkcjonalności warto także postawić na estetykę i zakupić szybę z sitodrukiem, tym bardziej, jeżeli taki rodzaj szyby był montowany w posiadanym modelu.
Czy mogę zrobić dodatkowe otwory w szybie hartowanej lub zmienić jej wymiary?
Nie. Szyba hartowana poddana jakimkolwiek ingerencjom rozpadnie się w drobne kryształki szkła. Celem hartowania jest wzmocnienie struktury szkła, dzięki temu taka szyba jest bardziej wytrzymała i odporna na działanie różnicy temperatur. Ponadto hartowanie szyby zwiększa bezpieczeństwo dla użytkowników pojazdów, ponieważ tępe drobinki szkła, które powstaną w przypadku pęknięcia szyby minimalizują ryzyko zranienia.
Dlatego bardzo ważne jest przy doborze szyby do swojego pojazdu jest określenie, w jakim miejscu znajdują się otwory na niezbędne akcesoria, tj. zawiasy, klamki, wycieraczki i siłowniki oraz ile ich potrzeba. Na stronie Agroprofi.pl rysunki szyb przedstawiają rzeczywisty obraz oferowanego towaru, co znacznie ułatwi dobór odpowiedniego produktu.
Co kupić? Szybę oryginalną czy zamiennik?
Wybór zawsze należy do klienta. Oryginalne części są często kilkukrotnie droższe od odpowiadającym im zamiennikom. Sklep Agroprofi.pl sprzedaje zamienniki odpowiadające w pełni oryginałom ze wszystkimi niezbędnymi certyfikatami i atestami, co daje gwarancję, iż zamiennik zakupiony u nas będzie spełniał parametry oryginału.
Czy mogę zamontować szybę na starej uszczelce?
Można zamontować szybę na starej uszczelce, jednakże bardzo ważne jest sprawdzenie stanu technicznego takiej uszczelki. Jeżeli jest zniekształcona lub sparciała warto zakupić nową uszczelkę do szyb. Nie jest to duży koszt, a mamy gwarancję, iż wszystko będzie idealnie pasowało. Zadaniem uszczelki jest zapewnienie szczelności oraz niwelowanie wszelkich wstrząsów i naprężeń powstających w trakcie normalnego użytkowania sprzętu, co zapobiega pęknięciu szyby.
Decydując się na montaż szyby na starej uszczelce, która nie utraciła swoich właściwości, należy pamiętać o bardzo dokładnym oczyszczeniu jej z resztek szyby oraz kleju, ponieważ nawet niewielkie pozostałości na uszczelce mogą doprowadzić do pęknięcia nowo zamontowanej szyby.
Kiedy mogę odstąpić od umowy zakupu w sklepie internetowym?
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j.), w myśl art. 27 „konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35”. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, należy złożyć oświadczenie przedsiębiorcy o odstąpieniu od umowy. Elementy, które powinno zawierać takie oświadczenie wymienione zostały w Załączniku nr 2 w/w ustawy. Są to m.in.: data, dane adresata czyli sprzedającego, dane kupującego wraz z adresem, data zawarcia umowy/odbioru, podpis konsumenta (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej).
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zostanie wskazany nr rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone środki finansowe.
Koszty zwrotu towaru ponosi konsument.
Prosimy zwrócić uwagę na przepis art. 38a w/w ustawy w brzmieniu: „przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej”.